Наша школа

Шановні колеги, учні, батьки!

Вітаю Вас на,блозі вчителя географії!
Мені дуже приємно, що Ви завітали на мій
блог. Буду рада, якщо знайдете для себе корисну інформацію та зможете застосувати її під час підготовки до уроків, у позакласній та методичній роботі.

Навіщо я йду на урок географії?

Я люблю науку, яку викладаю, люблю природу, свою Батьківщину.

Я іду на урок географії для того, щоб подарувати учням свою любов до географії, де на кожному уроці можна вирушати у подорож, вирішувати локальні, регіональні та глобальні питання світу, знаходити та радіти результатам пошуку. Вивчення предмету "географія" не закінчується ніколи. Воно триває, поки існує цей світ і людина у ньому.

Географія - це моє життя. Життя, яке я безмежно люблю»!

Бажаю Вам творчих успіхів!

понеділок, 23 березня 2020 р.

Весняні канікули



Шановні діти, батьки, вчителі!
В структурі Слобідського НВК з 23 по 29 березня 2020 року заплановані весняні канікули.
Оскільки структура навчального року, визначена закладом освіти, залишається незмінною, 
то канікули будуть проведені в умовах карантину.
Шановні батьки! В цей період діти не будуть отримувати дистанційних завдань.
Разом з тим, просимо дітей повторювати той матеріал, який вже отримали.
Зберігайте спокій!
Бережіть себе і своїх рідних!

Немає коментарів:

Дописати коментар